Wednesday, January 6, 2010

anugerah yang sangat manis...







benarlah kata orang,bila kita diduga dgn ujian dariNya,kita pasti memperoleh sesuatu drp peristiwa tersebut..
sebelum ni aku diduga dengan ujian yang begitu berat dalam seumur hidupku..
puas aku mencuba untuk kembali seperti dulu..
hnya pd Dia aku mengadu..
aku ingat aku mampu berdiri dan membina diri aku..
aku mampu berdikari dan menanggung dugaan itu..
namun aku tewas juga dek ujian yang menghanyutkan aku ke lembah kelukaan yang sgt dalam..
aku tak kuat..
aku merenung ke masa lalu..
kisah silamku,salah silapku,dosa2 lalu..
akhirnya aku pasrah..
semua itu mungkin takdirNya..
untuk aku berubah..
dan kembali mendekati Dia..
aku bangun dengan perlahan..
aku tau aku harus bangkit dari kesuraman yang lalu..
aku tau bukan selama2'y aku perlu begini..


tanpa diduga..
satu anugerah telah ku dapat..
satu kejayaan yang sangat manis..
tersangat manis..
mungkin inilah hikmahnya..
hadiah drNya atas ketabahan aku..
ALHAMDULILLAH YA ALLAH..


aku semakin kuat..
kerana aku tau Dia sentiasa di sisi aku..
aku ingin lebih mendekatiNya..
dan lebih mencintaiNya..

No comments: