Sunday, January 5, 2014

nasiblaaaa

Bismillah...


dah lama xupdate blog..
bila ada masalah je baru aku terasa nk update blog yg bhabuk ni ha..
stress sebenarnya..
salah ke kalau ada kawan laki? kawan okey, bukan boipreng
aku pernah cite yg aku kuar ngn 2 org kwn laki aku..
actually, kt skolah dlu aku xpnh pn bbual ngn dorg,
atas faktor suasana skolah tu dlu2..

tp bila aku kt shah alam ni,
aku aktif sgt bertwitter,
so dorg berani la nk tegur2 aku,
ajak aku keluar minum air kt seksyen 2 tu..
aku xfikir pun dorang nk ngorat aku ke apa,
sbb mmg dorg biasa je kuar ngn bdk pmpn skolah aku yg lain..
klau ad geng skolah aku yg pmpn ajak kuar minum ke,
aku pegi jgk..ni mslhnya xd..

nk kwn ngn laki pn xleh ke?
aku pk dorg anggap aku kawan,
sbb tu aku boleh je kuar ble dorg ajak aku..
dorg pn pk cmtu setahu aku..
haihh susah la camni..
nk berkawan pn xleh
pastu ingat aku playgirl
dah mmber, aku layan laa..
mmber je pun, bukannya aku kuar gedik2 ngn dorg
haihhhh tension aku 

semalam pun ada sorg mmber laki yg msj ajak pegi uptown,
nasib baik aku dah tdo smlm,
tdo awl sbb tension pasal benda ni la.
klau ak xtdo lg, mmg serba salah la dibuatnya.
senang2 aku duk je terperap dlm umah ni,
xyah kuar rumah.
kbai


*kena duk sorg2 camni agaknya baru org lain hepi


2 comments:

Ainim Suju said...

pendapat saya, tak salah berkawan dengan lelaki asalkan masih tahu batas2 yang ditetapkan. sebolehnya dalam keadaan yang orang suka mengata ni, baik jangan seorang diri berjumpa dengan rakan-rakan lelaki. biarlah bertemankan seorang lagi rakan perempuan. kita memang tak boleh tutup mulut orang nak mengata tapi kita boleh ambil langkah untuk elakkan orang mengata.

sekadar pendapat.

Kirani Mia said...

thanks for the opinion :)