Thursday, January 13, 2011

~jenjalan ke machang~

sblm bertolak,ak n sorg lg member ak,ifah,tggu YDP DO kt terminal A utk penyerahan amanat.hoho..
xdela,ade tugas sbnarnye..nk selesaikan hal jpk..
agak lame berada d c2 ye,,smbil2 tgk acara pendermaan darah..hehe
stiap sem akan ade phak hspital(kot..ntah..xtaw gak..hehe) dtg utk bg peluang pd student2 yg berminat utk menderma darah..
ak ???tgk je la..nk derma xbrani..;)

sumenye 5 org(termasuk aku)..inilah pengikut setia ke mchang..
setelah smpai di machang, kami berlima bergegas utk selesaikan dlu tugas kt textile ape ntah..xengt..
pas2, bincg2 kt tgh jln..ke mane our next destination..........

lapar..:(
tp slesaikan dlu sesi oter (btul ke ejaan 2??ntah...) seluar mmber ak nih..
cekwe( bju merah ) tgh mengukur ktggian ifah utk dioter seluarnyer..hoho..

lps 2,kami g mam kt gerai dpn SMO..
ak xengt nme gerai 2..
tp mknn kt c2 ok la berbanding gerai lain..
kalu g mchg,inilah destinasi kami untuk makan..:)

ifah n ak sgt2 kelaparan cz msg2 xsentuh ap2 sblm ke mchg..:(
stlh mknn d depan mate...tersnyum lebar!!haha..
ape lagi,mkan la ifah syg oiii..

ai cekwe,smpt lg posing..cptla mkn..da lapa ni..huhu..:(
menu kami: telo bgkus + dging msk merah + kailan ikan masin + lychee blend + teh o ais

lps mkn,kami menuju ke SMO,,
then ke pasar mchg..anta brg abg jie..smbil2 cari brg sket
lepas settle,kmi bertolak ke rumh nuyu..
solat, n rehat kejap..
then balek smula ke uitm..lam kul 4.15..
agak keletihan..:(
tp mmg best sgt jenjalan....:)
~thanx ifah, nuyu, sab, n cekwe~
p/s: prasan x,gmba ak 1 pn xde..isk3..:(
cz ak la tukg amk gmbo nye..huhu

7 comments:

aFahzz Mahmud said...

hahaa....anti nk amek gmbo cik kikin deh...len kali bg la hint...contohnya "nk gmba jugok" or "amek gmba amek gmba"...br ktorg phm..huk3....

kirani+mia said...

hahaha..xleh..ipah xpndy amk gamba..:P

~hAKim ZaiLAn~ said...

sy pon xpernah derma darah lagi..haahaa

kirani+mia said...

haha..blaja2 la derma darah..
baik utk kchatan..;)

kirani+mia said...
This comment has been removed by the author.
tomatokering :) said...

mintak sikit ! :D

kirani+mia said...

haha..amik la..:P