Tuesday, January 18, 2011

wish tomorrow never come

Bintang malam katakan (sampaikan) padanya
Aku ingin melukis sinarmu di hatinya
Embun pagi katakan padanya
Biar ku dekap erat waktu dingin membelenggunya

Tahukah engkau wahai langit
Aku ingin bertemu membelai wajahnya
Kan ku pasang hiasan angkasa yang terindah
Hanya untuk dirinya
Lagu rindu ini kuciptakan
Hanya untuk bidadari hatiku tercinta
Walau hanya nada sederhana
Ijinkan ku ungkap segenap rasa dan kerinduan

ok.ak tgh frust.
col dy,tp dy wat dono.
ak bengang.xtaw nk watpe.
sedih kot
ak xtaw npe ak mudah sgt menangis..
pdhal dy xde pape pn
entah2 dy pn da lpe sape ak..
letihnye ble kte syg kt org..
ma,nk nangis!!!!:'(

4 comments:

syikinsafiq said...

hai..nie lagu kew??
cam pnh bace..huhu..
btul2...letih tul syg kat orng...
situasi kiter same..hehe

cik purple said...

hmmm..ta tau cane nak komen..tp hakikatnya tak sume yg kite nak akan kite dpt..buat ape nak nangis kt some1 yg tak syg kite mcm kite syg kat die..tak pe..1masa akan tiba yg mana akan ade yg terbaik utk kite..just keep thinking positive..tak selalunye dunia tu basah dek kerna hujan..sb lepas hujan pasti akan ada pelangi yg cukup indah buat kita..kan??dunia ni terlalu indah utk tangisi apa yg bukan milik kita.. ^_^

...DaK_MaNCis... said...

sabar yer..... hmmm....

kirani+mia said...

~thanx sume..syikinsafiq, cket n dak mancis..~:)