Sunday, September 1, 2013

jangan mengada2 sangat lah!

Bismillah...

ehem ehem..
semalam kan, saya kuar minum dgn member2 laki mase skolah dulu..
sbnrnya saya xpernah2 rapat dan cakap pn ngn dorg mse skolah..
jd knl sbb twitter punya pasal laa..
bleh kuar minum, mkn nga dorg..

tu pun baru kali kedua kuar ngn dorg..
1st time kuar mlm..time akak saya xd kt umah..haha
*mintak2 akak saya xbaca entry ni..hoho*
klau x, mmg akak saya xbg la kuar mlm..dgn laki plak tu..

(photo by: www.yourlovetips.com)


okey itu bukan halnya hokey..
yg saya nk cite ni,
2 org mmber laki saya tu,
duk ckp la pasal mmber laki dia, bdk skolah ktorg dulu jgk,,
laki tu dah break dgn awek dia, ex-awek dia tu junior ktorg..

then, dorg duk ngumpat la pasal awek laki tu..
bdk pmpn tu suka sgt duk mengadu kt dorg,
frust lepas break dgn laki tu..
*korang phm x ni eh? susah la xmention nama ni kan? haiyoo..
paham2 sndiri la ep..hehe*

nk tau dorg ckp pe tau?
bdk pmpn tu hidup dlm fantasi..haha..
dorg xlarat sgt nk layan kerenah bdk tu,
sampaikan slh sorg dr dorg unfollow bdk pmpn tu kt twitter..
haha..teruk kn?

lg dorg ckp,
klau nk mengadu sikit2 xpela, ni tiap2 hari mengadu..
dah la kt mmber2 laki kpd ex-bf dia plak tu..
bukan sorg, tp dua org..
xtau la kot ada lg yg jd mangsa kan..huhu

kesimpulannya: korang pempuan2 di luar sana, 
xpayah la duk ngadu masalah bf korg dgn laki2 lain,
apatah lagi dgn member2 laki bf korg tuu..
xd faedahnya..korg jd bahan umpatan dorg adalah..huhu.
kita sesama pempuan pikir lain,
dorg laki ni pikir lain pulak..
dorg bukan suka kita mengadu benda2 yg mcm xd kaitan dgn dorg..kot..haha..
ntah saya pun xtau jgk..
tp kalu bleh elakkan laa..
dorg akan anggap korg mengada2 pulak duk luah perasaan kt dorg..
hokey?
itu saja..adios~ :)


9 comments:

Norhasniza Khalid said...

tu mengada-ngade namanya.. tak payah layan.. buang masa.. hihihi

Lieya Von Jay said...

kalo nak ngadu dgn laki , biar lah laki tu kawan kita sendiri . ni kawan ex kita memang la jadi bahan kutuk. kalo bes fren kita sniri lain lah. boleh gak bagi support moral sikit2 ^_^

P#eoniX said...

emmm...kalau x kenal ex bf dye x pe kot...kalau kenal tuh yang malas nak layan...apepon laki serabut ngan masalah bf melainkan korung tuh bff mungkin ok kot!!!hakhakhak...

akmaL said...

laki ni kalau hal yg xde kaitan dengan diri dorg memang sebenarnya malas je nak layan :P

S.K.A said...

hu3 xmtang =) kalau dh ptus2 redha jelh..mcm2..xsuke tgok phubungan xmtang cmni..xpelh, doakn yg terbaik jelh bt dia..

Nadya Dyana said...

biasalah akak lelaki nie kena cari yang betul2 kita percaya baru bole cite masalah kita.

Syafiq Kamaruddin said...

hyee snggah dan follow balik.. cbox rosak ek? dia kata locked from outside domain.. huhu bru nak jerit2 hehehe

Afiqah Adzan said...

Setuju sangat-sangat dengan awak

Eiqa Almond said...

betul betul betul..!!
x payah la nak bercerita, nak luah perasaan dekat kawan laki tuu..
boleh nk cite tp pegi cari mmber perempuan..
Laki nie ade setengah yg paham, ada yg tak..

Kalau org tak suka tu dah lee, duduk diam2x, hohooo