Monday, September 9, 2013

spek baru :)

Bismillah...


okey, nk cite pasal spek la pulak..
haa hari tu ada ckp saya buat spek baru kan..
sbnrnya nk tggu amik gmba spek baru dgn hset baru,
tp xtau la bila bleh beli hset ni..

hajatnya hjg mggu baru ni nk beli,
tp bz sgt, xsempat nk pegi..
dan saya pun dah xsabar2 nk update pasal spek saya ni..
so, belasah jelaa..amik gmba dgn hset cikai je..hehe..





okey sebenarnya spek ni dah lari bajet..huuu
pegi2 xtanya harga full set 1 spek tu sgt, kaaannn..=.="
time dah konfem tu bru dpt tau harga sbnr spek ni termasuk cerminnya skali..
1st time beli spek mahal nk matiii T_T
(bagi saya jela mahal..bg korg x kot..huhu)

so saya bercdg nk jaga spek ni at least sampai saya kawen..haha
rugi kot klau 2 taun pkai da rosak kan..
so kne jge leklok da pasni..
(pdhal slalu je ckp nk jaga leklok sblm ni =.=")



*ehem2..me with my new spec..hehe..
rasa mcm besa la pulak kn? hmm lantak pi laa..haha :D
best gler ABC pegaga kt seksyen 2..nyumm nyumm..nak lagiiii :(

p/s: tolong doakan spek baru saya ni dpt bertahan sampai saya kawen ep..hehe..amiin ^_^


10 comments:

Anonymous said...

stylo la spek camni..berkenan pulak dihati

Unknown said...

comel kirani pakai spek 2.. ABC pegaga 2 pun bole tahan menarik juga :)

nora razalli said...

aah nampak besa je kt mata tu tp ok..
cantik.
bingkai besar mcm ni sng jaga skit n mean hope u jga baik2 ye ..huhu :)

Unknown said...

Cantikla spek baru..yang penting sesuai ngan muka and selesa pakai..jaga lek lok,hihi

Cik Nor said...

nice..:)

norhasnizakhalid said...

wah! smart lah pas ni dengan spek baru.. ingat jangan terpenyek macam hari tu.. mesti mahal ni, gempak!! hihihi..

Lieya Von Jay said...

bila nak kawen tu cik kirana ^_^ ehehe

Fais-SKA said...

style la spek 2 =) smoga dapat jga elok2 smpai ke anak cucu..bia lama xpe..jnji klasik he3..

Ainim Rashihah said...

As salam..done follow ya

Eiqa Almond said...

heheee
oo hari tu ade kan entry pasal spek patah.. :D