Thursday, August 29, 2013

kenapa kelip-kelip?

Bismillah...


hai hai hai ^_^
ehemm entry hari ni nk cite kenapa nama blog saya kelip2..
eheee..mesti sbb semua org expect saya suka kelip2 kn?
okey, itu salah satu sbb la kn..

sbb lainnya adalah.....jeng jeng jeng :D
alkisahnya, saya menangis satu malam tu..
dlm bilik, gelap gelita..
menangis sbb apa eh? xengt da..sbb lme sgt..hehe
then tiba2 dtg lah seekor kelip2 yg bercahaya..
kelip2 tu terbang dlm bilik saya..
saya perati jee..lamaa..
dlm hati plak berbisik,
maybe kelip2 ni nak teman saya kot..huhu



dari situlah terbitnya nama blog ini..
kelip2 bwarna biru sbb saya suka warna biru..
hehe..biru turqoise (abaikan ejaan) 
so, bg saya..blog nilah peneman saya.. :)
peneman suka duka saya, gelak ketawa saya,..
itu sahaja.


(photos by: google image)



6 comments:

Aku Penghibur said...

semoga ianya menjadi penguat semangat dan tabah untuk jalani kehidupan ini :)

akmaL said...

dulu kecik2 sy suke tangkap letak dalam botol kaca..jahatnye la kan..hahaha :P

P#eoniX said...

kelip-kelip memang binatang yang menghiburkan bile keluar cahaya macam dialam fantasy...hehehehe....patutlah ..suke kelip-kelip yek!!!hehehe...

Nadya Dyana said...

suka tengok kelip2 :)

Eiqa Almond said...

Cerita di sebalik nama :)
Tak pe tak pe, eiqa rse betul dah tu eja gitu, hehehe
Lama tak tengok kelip2x..

ain. said...

singgah sini smula.. :)

http://blogcontestgiveaway.blogspot.com/2013/08/softly-shop-dress-giveaway.html