Friday, August 16, 2013

KTM DUKE 200

assalamualaikum hai hai hai ^_^


hari ni saya nk story pasal KTM DUKE 200. hiks~
apa dia KTM DUKE 200 ni? sebenarnya saya pn xtau..haha
member tempat praktikal saya "acai" yg tunjukkan saya benda alah ni..
it is a motorcycle..let's zoom~





haaa tu la KTM DUKE 200.. cantek x? cantek kn?
lg cantek klau kita tgk ada penunggang skali..seyes >.< haha..emm nk cita pasal someone sebenarnyaa.. saya skrg tgh praktikal kt CHARTERED ACCOUNTANT firm, nama pendek firm tu AFTAAS. hari2 g keje ngan moto kapcai je.. tiap2 pagi sy hidupkan moto pukul 8 sblm bertolak pegi ofis.. ada la 1 moto ni, KTM DUKE 200, tp sblm ni saya xtau tu moto apa, slalu la terserempak ngan tuan moto tu pagi2 sblm g keje.. tp sblm ni mcm xperasan sgt muka dia, hari ni baru perasan sbb moto dia sebelah moto sy..hiks~ >.< pegi keje sama2 hari ni..masuk federal highway sama2.. saya potong dia mula2 then dia potong sy balik..huuu harini baru nampak dekat2 dia tunggang moto tu..hensem gler seyyhhh~ melting kejap hiks~ >.< tiap kali ada moto besar potong, mesti saya mcm "wow!!! >.< " hahaa..xd apa pn, saje je..boring time naik moto hari2, so saya slalu la bercakap sorg2 dlm hati.. puji, kutuk pn ada jgk..hahaha.. *cerita ini hanya untuk mengisi masa lapang..no offense hokey" okebai..salam~ :)

No comments: