Friday, August 23, 2013

tq bagi semangat kawan2 semua! :)

assalamualaikum :)


alhamdulillah, ada jgk yg prihatin dgn saya,,huhu
tq semua..tq sgt2..T_T
i really appreciate it.
terharuu sgt2..engtkan xd da org nk kwan dg sy..huuu 
dan ada jgk yg hentam sy terus menerus.
sekali lagi, saya minta maaf. T_T

maaflah, saya ni manusia biasa je, bukan Tuhan.
xterlepas dr membuat salah.
ap yg saya rasa paling penting,
saya mengaku salah saya..
n saya pun dah minta maaf dgn kak mia.

xsanggup da saya nk baca komen yg banyak hentam saya kt entry kak mia..huhu
apa2 pun, saya tetap sokong kak mia..
saya tetap blogwalking ke blog kak mia..
biarpun kak mia benci, kecewa pn ngn saya..
tp saya xkn bukak dah entry yg kak mia post kn tu..huhu T_T
saya masuk dunia blogger ni bkn utk cari musuh,
tp utk cari kawan2 n eratkan silaturrahim.

lagi sekali, saya minta maaf pada semua yg terlibat.


11 comments:

P#eoniX said...

tahniah!!!!!yelah kite dalam blog x terlepas dari kesilapan...same-same kite tolong menolog...hehehe....

Paly said...

sabor je laa... ^_^

Abe Din said...

Bersabar... DIA lebih mengetahui.

Kirani Mia said...

tq ver2 much p#eonix, paly n abe din ;)

miya amira said...

its ok...setiap manusia buat kesalahan...sabar erk...insyaAllah keadaan kembali tenang nanti...salam kenalan...

Kirani Mia said...

insyaALLAH..amin..tq miya ;)

huny madu said...

saba la dik, ada hikmah disebalik kejadian.. :)

akmaL said...

be strong ye :)

Norhasniza Khalid said...

biasalah.. sabar ye, mama ada sini datang menceriakan suasana... hihi... sepatutnya, benda kecil seperti itu tak perlu lah sampai nak buat entry percaya atau tak... cakap je elok-elok kan.. betul tak?..

ammelia yusoff said...

sabar, setiap benda ada hikmahnya.

Kirani Mia said...

hunny madu : tq so much akak ^_^

akmal: orait, tq ;)

mama: tq mama..coz sudi ceriakan suasana ^_^ emm xpela mama, benda da jadi..huhu.it's okay, tq so much mama ;)

ammelia: yup, tq.. :)