Wednesday, August 28, 2013

Wordless Wednesday #1 (responsibility)

(photo by: fb kidz collection corner)

12 comments:

Paly said...

ingat tuh... hehe

Nadya Dyana said...

kadang2 terlupa huhu

Lieya Von Jay said...

Betol tu. walaupon ramai yang tak ikut ^_^

Norhasniza Khalid said...

nice sharing dear... :) setuju tu, jangan sampai kite terrrrrlupe.

Ija Rased said...

insyallah saya tak lupa dimana kedudukan saya, insyallah, mohon all peliharakan kita semua. :)

Fizi Zaidi said...

nice sharing..:)

Nor Nadia Syakila Jamal said...

sangat suka dengan peringatan ni..
dan semoga ianya terus kekal dalam setiap orang :)

nanakimie said...

untuk peringatan kita semua...yang belum kawen pun bagus untuk ambek tau kan:)

Aku Penghibur said...

jadi masing-masing perlukan tangungjawab lelaki/perempuan dan suami dan isteri

deno said...

jangan sampai lupa.....

Eiqa Almond said...

ade jugak kawan eiqa share gmbar niee :)
Ingat semuaaa :)

anamizu said...

tu lah kadang2 ada yang terlupa kan Kirani Mia :)







salam kenal KM :)